به گزارش خبرنگار ابهر من، احمد توکلی شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مراجعات مردمی به دفتر بی پاسخ نخواهند ماند و پیگیری مراجعات تکلیف است، اظهار کرد: پاسخگویی به مطالبات مردمی و...

به گزارش خبرنگار ابهر من، احمد توکلی شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مراجعات مردمی به دفتر بی پاسخ نخواهند ماند و پیگیری مراجعات تکلیف است، اظهار کرد: پاسخگویی به مطالبات مردمی و رفع مشکل شهروندان از منویات رئیس جمهور و تاکید استاندار است که در حوزه معاونت عمرانی نیز در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه سه شنبه‌های ملاقات عمومی در دفتر به روی همه شهروندان و مراجعه کنندگان باز است، افزود: پذیرش ملاقات و دیدار مردمی منوط به سه شنبه‌ها نیست و بلکه دیگر روزها نیز به مراجعات شهروندان چه با حضور در دفتر و یا در سفر شهرستان‌ها، انجام و پاسخ داده خواهد شد.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار از تشکیل گروه پیگیری مطالبات مراجعات مردمی در حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران خبر داد و یادآورشد: بر اساس سیاستگذاری انجام شده تمامی مراجعات به دفتر معاونت عمرانی بازخوانی و پس از بررسی اولیه به واحدهای پاسخگو ارجاع و تا حصول نتیجه نیز پیگیری می‌شود.

توکلی بیشترین مراجعات مردمی را در حوزه زیرساخت و مجوزها اعلام و تصریح کرد: برخی از تقاضاها در بخش زیرساخت قابل بررسی و اقدام است اما برخی از درخواست‌ها بر اساس قانون قابلیت اجرایی ندارد.

وی با بیان اینکه برای پاسخگویی بهتر به مردم انتظار می‌رود تا برخی از مدیران به ویژه مدیران محلی از مراجعات غیر ضرور به دفتر پیشگیری کنند، خاطرنشان کرد: مشاهده می‌شود که برخی از دهیاران و شوراها برای موضوعات غیر ضرور به دفتر مراجعه می‌کنند و اعلام می‌شود تا دهیاران به دفتر روستایی و شوراها به شورای استان مراجعه نمایند تا فرصت پاسخگویی بیشتر مردم از دست نرود.

منبع : منبع