به گزارش خبرنگار ابهر من، حجت‌الاسلام سعید مرادپور در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر ابهر، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از مردم ولایی ایران به خاطر خلق حماسه‌ا...

به گزارش خبرنگار ابهر من، حجت‌الاسلام سعید مرادپور در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر ابهر، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از مردم ولایی ایران به خاطر خلق حماسه‌ای دیگر در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال، گفت: راهپیمایی امروز علاوه بر اینکه معادلات دشمنان نظام را بر هم زد، پیام دیگری چون اتحاد و انسجام ملی را برای همگان داشت.

وی با بیان اینکه به هر میزان که بتوانیم انسجام و وحدت ملی را به ویژه در شرایط کنونی حفظ کرده و آن را استحکام بخشیم، به همان میزان در امور مختلف و جاری کشور نیز موفق خواهیم بود، افزود: ملت ایران همواره در طول ۴۵ سال گذشته شاهد فشارهای متعدد بدخواهان و دشمنان این نظام بوده و هستند اما این موضوع را نیز در خاطر دارند که اگر پای این انقلاب باشند، خداوند نیز یاری‌گر آن‌ها در همه امور خواهد بود.

امام جمعه ابهر با یادآوری اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با دیدن صحنه‌های شگفت‌انگیز امروز از راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر ناامید شدند، ادامه داد: ملت ایران در طول ۴۵ سال گذشته در صحنه‌های مهم کشوری حضور داشته و این انقلاب را حفظ کرده‌اند که امروز نیز شاهد حضور در یکی از این صحنه‌های حساس بودیم و بدون شک اسفندماه امسال حماسه‌ای دیگر در انتخابات خلق خواهند کرد.

مرادپور با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی از این پس نیز پای آرمان‌های این انقلاب خواهند ماند، خاطرنشان کرد: ملت ایران امروز با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به دشمنان این پیام را دادند که همین حضور در انتخابات اسفندماه امسال نیز تداوم خواهد داشت.

کد خبر 6021028
منبع : منبع