به گزارش خبرنگار ابهر من، عباس علی‌آبادی ظهر جمعه در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور و در جریان بازدید از یک واحد تولیدی در شهرستان ابهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هموار کردن مسیر توسعه صنعتی در کشور...

به گزارش خبرنگار ابهر من، عباس علی‌آبادی ظهر جمعه در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور و در جریان بازدید از یک واحد تولیدی در شهرستان ابهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هموار کردن مسیر توسعه صنعتی در کشور پیامدهای مثبتی به همراه دارد و موجب رشد اشتغال در کشور می‌شود.

وی جلوگیری از خام‌فروشی در کشور را مهم خواند و گفت: این موضوع در صنعت فولاد شامل تمرکز بر تولید مقاطع فولادی است که ارزش افزوده بالایی دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: جلوگیری از خام فروشی جهت‌گیری اصلی توسعه صنعتی کشور بوده و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

علی آبادی تأکید کرد: بر اساس این برنامه‌ریزی باید از خام فروشی فاصله گرفت و به سمت تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر رفت.

وی بهره‌گیری از ظرفیت‌های فناورانه را ضامن ارتقای بهره‌وری در صنایع دانست و افزود: استان زنجان پتانسیل بالایی در این زمینه دارد و این موضوع در تأسیس و راه اندازی واحدهای تولیدی جدید مشهود است.

کد خبر 5985921
منبع : منبع