به گزارش پایگاه خبری ابهر من، حمیدرضا سرداریان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر هیدج اشاره کرد و گفت: با توجه به صنعتی بودن شهر هیدج و قرارگیری آن در جاده ترانزیت مردم استقبال بسیار خوبی از طرح نهضت...

به گزارش پایگاه خبری ابهر من، حمیدرضا سرداریان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر هیدج اشاره کرد و گفت: با توجه به صنعتی بودن شهر هیدج و قرارگیری آن در جاده ترانزیت مردم استقبال بسیار خوبی از طرح نهضت ملی مسکن دارند.

وی ابراز داشت: با پالایشی که صورت گرفت بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در شهر هیدج واجد شرایط برای طرح نهضت ملی مسکن هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه، با بیان اینکه در شهر هیدج برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به لحاظ تأمین زمین مشکلی نداریم و دستمان باز است، گفت: یک سایت ۱۷ هکتاری که در مالکیت دولت بود تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده و در چهار فاز به تعداد ۴۵۰ واحد مسکونی تأمین شده است.

سرداریان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را به طور میانگین بیش از ۶۰ درصد اعلام کرد و بیان داشت: پروژه‌ها با برنامه ریزی لازم با قوت در حال اجرا هستند.

وی با بیان اینکه متقاضیان واجد شرایط دیگری هم در شهر هیدج متقاضی مسکن هستند، تاکید کرد: در مرحله تأمین زمین هستیم و به زودی یک سایت ۷۰ هکتاری تملک خواهد شد و افراد جامانده تخصیص پروژه می‌شوند.

کد خبر 5892462
منبع : منبع