به گزارش پایگاه خبری ابهر من، حجت‌الاسلام مختار کرمی گفت: اوقاف استان زنجان به منظور کمک و حمایت از ارتقای سطح بهداشت و درمان استان و ایجاد مراکز مجهز و دارای تجهیزات پیشرفته و بروز مورد نیاز در این ح...

به گزارش پایگاه خبری ابهر من، حجت‌الاسلام مختار کرمی گفت: اوقاف استان زنجان به منظور کمک و حمایت از ارتقای سطح بهداشت و درمان استان و ایجاد مراکز مجهز و دارای تجهیزات پیشرفته و بروز مورد نیاز در این حوزه، با مشارکت بخش خصوصی اقدام به تصویب طرح درمانی در شهرستان ابهر کرده است.

وی ادامه داد: این طرح در اراضی موقوفه شهر ابهر و به منظور ایجاد یک مرکز خدمات درمانی با مشارکت یکی از پزشکان با سابقه ابهر به تهیه و تدوین شده و پس از بررسی‌های کارشناسی لازم به تصویب سازمان اوقاف رسیده است.

کرمی با اجرایی شدن این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال و کمک به بهبود خدمات درمانی کمک مناسبی به توسعه شهر ابهر نیز خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اعتبار این طرح ۳۰۶ میلیارد تومان است که با مشارکت بخش خصوصی و اوقاف تأمین شده است.

کرمی افزود: برای اجرای طرح نیاز است که ادارات شهرداری ابهر، مسکن و شهرسازی استان و همینطور معاونت عمرانی استانداری زنجان نیز همکاری لازم را داشته باشند که قطعاً منافع و آثار خوب آن به شهروندان خواهد رسید و هم نیات ارزشمند واقفین که زمین‌های خود را وقف انجام کارهای خیر نموده اند اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: ثبت و حفظ موقوفات، ارتقا و افزایش بهره‌وری موقوفات و اجرای نیات واقفین ارجمند، سه وظیفه اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه است.

کد خبر 5981908
منبع : منبع